20 kwietnia 2019

Moje "szaleństwa" na weekend...


 
Moje dzisiejsze odkrycie. Wcześniej słuchałam tego utworu w wykonaniu L.Fabian i innych, przez wiele lat.
Dzisiaj oszalałam, normalnie ! Słucham tego młodego wokalisty kilka godzin i w innych wykonaniach  i ciągle mam niedosyt.(straciłam 2 lata)
 Musze jednak wyjść teraz z pieskiem na spacer wieczorny. Będę słuchała po powrocie oczywiście:)

Słuchając jego wykonania, wyobraziłam sobie, że osobiście prosi p.B. (którego?) o pokój na świecie, o wzajemną miłość, o wyrzucenie z serc i umysłów nienawiści... o uzdrowienie planety itp. itp. itd.
Żaden stworzony, wymyślony  z liczby iluś  tysięcy bogów, nie był na tyle silny, by móc tego dokonać. Jak do tej pory:) A wiara w niego"kusi" zwodzi, i...zawodzi . Na ziemi głód, bieda, choroby, wojny, znieczulica, wyzysk, niewolnictwo. Multimiliarderzy, obok głodujących☹️. Tak wygląda miłosierdzie!?hmm... Najbardziej grzeszni przywódcy, namawiają "do nawrócenia się"...zanim piekło pochłonie, lub miecz zetnie, czy bomba rozerwie. Świat oszalał !!!😢 To prawda, najtrudniej znaleźć Boga w swoim sercu...dlatego świat wygląda jak wygląda i coraz trudniej się w im odnaleźć. Każdemu. Wierzącym, niewierzącym, poszukującym itd. Po co się oszukiwać? Chociaż...hmm, może to oszukiwanie się, pozwala żyć i czynić każdy  dzień lżejszym?
 
Ja też mam "swojego Boga"  właściwie Boginię. Ukryła się w muzyce.Pomaga mi żyć i nigdy nie zawiodła.Wzrusza i pociesza, gdy tego potrzebuję.Zawsze ma dla mnie czas
Wolę i lubię "swoje szaleństwo". W wolne dni, także świąteczne, życzę słoneczka, refleksji i wiary, bo zwykła przyzwoitość, pozostanie w przyzwoitych ludziach i ogólnie więc, całkiem nie zginie... 
 Miłego  relaksu  na łonie natury 😀

ps.(teksty utworów zawsze znam) 

 Nauczycielom, dużo zdrowia i odwagi!
❤️ 
 *************************************************

😢
 
Bardzo, bardzo było mi przykro z powodu Katedry..)jako zabytku),byłam, widziałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz