29 listopada 2018

Trudno mi uwierzyć:)

Mówią, że to kobiety rządzą światem. Naprawdę?! Trudno mi w to uwierzyć... Mam od dwóch dni zaczęty temat. Miał być na wczoraj z okazji setnej rocznicy prawa głosu w wyborach. Nie udało mi się go skończyć. Zniechęciłam się po przeanalizowaniu faktów. Zmierzę się w piątek wieczorem z tym tematem lub wymyślę inny, bo dzisiaj jestem w zbyt dobrym nastroju..czyli jednym z tych, co to wybaczam największym "wrogom" 😛😀wszystko... jak leci:) (tym ukrytym)😀

Odpoczęłam tydzień, a właściwie chyba się rozleniwiłam to pewnie bliższe prawdy:) Dzisiaj tylko więc linki, które wpadły mi pod palce i zgodne także z moim nastrojem :)


ten utwór dedykuję jak zawsze tym których kocham, (również przyjaciołom😉) a nawet tym, których nie zdążyłam pokochać... kiedyś tam...:(   😉  dobrych snów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz