8 września 2018

Dasz co chcesz....

Zabawne, obudziłam się i od razu wskoczyły  mi  4 strofy😀, znaczy się, czas na "poezję" 😃😋zza węgła...

***
Jest bajecznie
Jest "jajecznie"
Czy wesoło?
niekoniecznie
Czarne chmury
Słychać grzmoty
Gdzieś zginęły
ludzkie cnoty
Po co one?
Świat się śmieje
Egzorcyści
stare dzieje

"Zawierzeni, powierzeni"
 Osłabieni, zniechęceni
 Usidlona ludzka słabość
 Dziś "magicy" dają radość

Karuzela, kołomyja
Bunt, But i Chryja
I w tym twoja twarz...
Własna  doopa... też
Pokażesz... dasz ?

A.
*****************

Zatańczymy z Grekami?😉

lub w takim rytmie? 😉           (na razie lubimy grać ten utwór z moją księżniczką(6lat)





mam od zawsze słabość do tego Walca i w ogóle do ich muzyki, ale żeby rządy?....:)

*******
Na deser, na luziku:)
Pamiętam, jak czekałam na niedzielne występy p. Malickiego w TV.. to były czasy:)

 Kampania ruszyła...
 
 Odzyskałam dobry nastrój... Słuchałam wcześniej Konwencji Opozycji:) - jest nadzieja... oby tak dalej...A nawet LEPIEJ!

Później słuchałam konwencji na żywo... PiS. Uśmiałam się jak norka😃😃😃
Prezes tak przypudrowany, że oczy spod tej maski świeciły mu jak w nocy lisa, wilka, a może nawet tchórza:)

Rozkoszował co chwila  słowem demokracja, jakby bał się, że ktoś zwątpi, że oni ją przywrócili dopiero 😃bo mówi- wreszcie wygląda jak powinna !😃😃😃😃😃😃😃😃😓😓(O mój boziu , nie daj boziu)

Mateuszek przeszkolony przez "odział specjalny" od spraw wizerunku, kłamał jeszcze odważniej, nawet powieką nie drgnął.Czy coś mu jeszcze drgnęło nie wiem, nie było mnie tam😃😃.
Tak się sam nakręcił tym co mówił, że miło było patrzeć na jego radość.:)))) Do lustra ćwiczył czy CÓŚ? Bo to co mówił, to znane kłamstwa...musiał je jednak wykuć na pamięć, dla pokrzepienia ciemnego luda. Oj Mateuszek, Matołuszek :) jak nie oszukacie przy liczeniu, to nie wygracie.  Tego się boicie i jesteście gotowi na każde świństwo.  KAŻDE! ☺️

Teraz najedzona, napita wypoczęta idę na dłuuuugi spacer, wreszcie:)
Miłego weekendu,  pod każdym względem, dla zaglądających😉


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz