20 marca 2014

WIOSENNE NATRĘCTWA :)

 W tym roku nie zrobiłam fotki wiosennej, po prostu jestem ostatnio troszkę "zakręcona":)
Fotki mogłam robić już 3 tyg.temu. Pełny rozkwit! żółto-zielono-różowo-biały:)Śniegu w tym roku (tej zimy) nie widziałam.Właściwie obchodzi mnie tyle co zeszłoroczny. (widziałam) :)
Jeżdżę sobie rowerkiem po okolicy i oddycham jeszcze " nie napromieniowanym" powietrzem :))
Właściwie nie zastanawiam się jak długo jeszcze Ono takim będzie. Po co? Świat jest piękny w równym stopniu  co i okrutny. A może sprawiedliwy ? Równowaga musi być. ZAWSZE!. Tak długo już pokój w Europie. Może za długo? "Chłopakom" zawsze podobała się zabawa w żołnierzyki. Natury zew coraz trudniej opanować:)Tyle "zabawek" naprodukowali, tyle miliardów w nie "utopili". Ludziska  ciągle jakieś pretensje mają. Na przykład, że można było inaczej je spożytkować, głupie propozycje  jakieś dają, wymagania mają, wymuszania strajkami, marszami  itd. Lepiej odpalić "fajerwerki", spuścić z siebie powietrze by  przez chwilkę było tak... po "męsku" .:) Wszak historia zostawiła "dobre przykłady".(Ponoć tylko impotenci takim ulegają?):) Tylko zakręcić kołem i "gotowce"są. Jeden taki, z "wymodelowanym licem"  właśnie kręci. Jak mu "jajcoków" nie odstrzelą to i wykręci. Bo krzepę ma. Z rozumem gorzej, bo  zwapniały i przepity.
"Modły" zawodzą na całej szerokości i długości geograficznej...o Pokój na ziemi, miłosierdzie i takie tam bzdety. Teraz najszczersza modlitwa to o kasę i dobry interes.To znaczy o wynik tego interesu. hmm..to znaczy o jak najlepsze odczucia z tego interesu , oj, cholllerka, zaplatałam się:))) Krótko mówiąc, świat stoi na interesie, interesem pogania. Każdy "interes" ma zapach pieniądza.(Przynajmniej jedno od wieków się  nie zmieniło):))) A najlepiej jakby był złoty, złociuteńki.(hi, hi) Takie interesy najlepiej wychodzą w Polsce przywódcom KK. I to pod okiem tego, co ten świat według nich stworzył:)) A dzieci płaczą z głodu i ze smutku. Oko, tak na oko, ani im drgnie, a jak "drgnie", to i tak nie widać.;) Pomoc dla niepełnosprawnych  ciągle za mała. A minister w rządzie  daje na  "Świątynie" "skromny datek wielomilionowy"Jak  co roku właściwie, wypływa kilkanaście  miliardów!, do tej instytucji .Sługusy z "bożej łaski"  płaczą, że  to i tak ciągle mało.! Rząd płacze też.... i DAJE. Dlaczego? -nie warto pytać. Odpowiedź jest  jasna, jak jutrzejsze wiosenne słoneczko. :)
 A więc, Niech Żyje... BAL.
i już całkiem optymistycznie w pierwszym dniu wiosny, życzę Wszystkim zaglądającym
DUŻO RADOŚCI...warto cieszyć się nawet "chwilką" to również jasne:))))
Tak już u mnie wygląda dzisiaj. Magnolie w pełni z rozwiniętym kwiatem.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz