23 czerwca 2024

Współczesny Dyzma?

 ...wydaje się, że Dyzma z ekranów filmowych, był mądrzejszy 😁Wykazywał  jakiś procent sprytu. To jakaś namiastka inteligencji. Duda, rezydent na stanowisku ''Prezydenta''wykazuje ZERO, ...niczego😀

Obciach i wstyd dla Polski!

 Wybrałam 3 linki na poniedziałek... polityczne, jak zawsze. Z nich wybrałam jeden konkretny. Dawno nie widziałam tak wzburzonego pana Roberta...Polecam!

Bardzo zgadzam się z p. Robertem...nie tylko ja... niżej komentarze...

póki on będzie prezydentem, nikomu z PiS nic nie grozi, będzie ułaskawiał.
183
Répondre


4 réponses

nareszcie! Panie majorze, Duda blokuje wszystkie zmiany w sądzie i w wojsku,a Pan krytykuje Kosiniaka,przecież wiadomo,że min. obrony nie wymieni generalicji bez zgody Dudy
111
Répondre


Duda zasługuje na sąd wojenny polowy , jako zwierzchnik sil zbrojnych Polski, za  zdradę i kolaboracje z wrogami Polski sprzedając nas i nasz kraj !!! Żądamy surowej kary !!!!
166
Répondre


1 réponse


Bo Duda jest przekonany że złośliwie nie doceniamy jego domniemanej wielkości
88
Répondre


2 réponses

Wspaniały wykład, jest pan prawdziwym patriotą panie Majorze. Pana cykle powinny być w telewizji, szkołach i powtarzane. Dziękuję bardzo.
155
Répondre


Duda nie dorasta Dyzmie do pięt. Dyzma był mimo wszystko mądrzejszy.


ZGADZAM SIĘ Z PANEM W 100 %      POZDRAWIAM PANA SERDECZNIE
15
Rezydent nic nie ma do stracenia gdyż nie posiada żadnych właściwości. Dlatego teraz nie patrzy już w dal idzie wprost po szmal.

Andrzejek szczuje że strachu przed karą,jaka czeka jego i jego rodzinę. Myslał, że pisdzielce będą rządzić do końca świata !
Répondre


...i duduś został nagi ..

**************************

Tak, został nagi. Takim kimś Jarosław K. posłużył się. Czyli tchórzem i człowiekiem słabym.Wiedział o tym! Był pionkiem i tylko pionkiem w jego planach.

Podpisywał, co chciał prezes. A prezes wykonywał swój plan i Putina.  Dla mnie i nie tylko dla mnie, jest On - Duda, człowiekiem chorym. Po prostu. Wymaga diagnozy pilnej i leczenia ! Rok jeszcze jego ''pracy'' pogrąży Polskę całkowicie ! Do dzieła panie BODNAR, panie TUSK! Dla dobra Polski  i w imię  Polski ! Siła wyższa, siłą potrzeby! 


ps. sorry, musiałam dać wcześniej to, co planowałam w poniedziałek . Koniec weekendu się zbliża, to może zaglądający mi wybaczą ?...proszę..😋Muszę wyjechać na dobę... Teraz miałam czas, na poniedziałkową notkę...


 

Nie miałam w planie muzyki ale dam utwór, którego daaawno nie słuchałam. UWIELBIAM GO

Słucham, gdy moja dusza ''Krzyczy'' Mam słuchawki na uszach i słucham prawie na maksa... Wspaniałe uczucie stopienia się z tą muzyką... Każdy może sobie wyobrazić co chce..Ja w momentach ''akcentowanych''czuję się wyniesiona na szczyt góry. Chciałabym zdobyć go, a nie mam siły.Poddaję się... i wtedy czuję, ze ktoś lub coś podnosi mnie i usadza delikatnie na samym szczycie.Lubię takie uczucia...lubię je przeżywać z muzyką...nie tylko taką..;)💓💓💓Miłego, spokojnego tygodnia. Będę we Wtorek ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz