22 czerwca 2024

Muzyczny ''relaksik'' ;)Cudowny...

 Wczoraj wpadłam na to nagranie, przyznacie, że śmiech jest zaraźliwy? Musiałam sobie go wywołać w mojej centrali mózgowej, bo gdzieś się zakamuflował. A trzeba ''relaksik'' wyeksponować, albo ''doły'' kopać 😋 A KYSZ!

wczoraj nie przygotowałam linków. DZISIAJ deszcz od 5 ej,walił po szybach. Jak tu wstawać wcześnie?Ok, już się mobilizuję. Podam co mi w głowie gra... będzie mniej szukania.

 

Wspaniały komentarz...słuchacza

''Wspaniały utwór muzyczny opowiadający o pięknie i miękkości. Przebłysk szczęścia. Chwila radości. Zatańczymy czy odważymy się na pocałunek? Przynajmniej powinniśmy spojrzeć sobie w oczy. A może to tylko sen? Muzyka, cudowna muzyka, która cieszy nasze serca i ogarnia nasze dusze. Najszlachetniejsza ludzka ekspresja. Język bez słów, który wyraża emocje bez powstrzymywania się, bez tabu, język bez granic. Jak ptaki na szeroko otwartym niebie''
  Oczywiście mam swoje ulubione wersje, łącznie z oryginałem, ale dziś ten mi pasował również.
 
 
 
 
 
 Moja babcia mówiła: Pamiętaj po  śmiechu może być chwila i na łzy. (i odwrotnie😁)
 Również z tymi dołkami, jest mądra myśl:Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada''
Właśnie obecnie to się dzieje... nie tylko w Polsce.  Na całym świecie. Łapmy więc równowagę i mocno stąpajmy po ziemi...😉

Miała rację... łzy oczyszczają duszę, robi się jakby lżej . Warto pozwolić im płynąć... moment;)TO również relaks... Spokojnego Weekendu...ja sobie jeszcze chwilkę popłynę😋💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

 

 

 



 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz