8 czerwca 2024

Weekend z Muzyką ;)

 

Uwielbiam ten utwór, ale wczoraj wieczorem, pierwszy raz słuchałam wykonany na harfach...subtelnie niebiańsko💓


 

Ten znany utwór, zawsze warto sobie przypominać...cudownie uspokaja...

Polecam...


 

Utwory Chopina, zawsze będą w mojej pamięci...polecam serdecznie. Dobrze nastrajają.

 Świat wygląda zdecydowanie lepiej. Przynajmniej przez chwilę, a nawet calutki weekend?😉💓

Tego życzę serdecznie życzę zaglądającym.Wierzę, że niedzielne spacery wydadzą dobre owoce. Owoce odpowiedzialności, miłości do Ojczyzny a także do bliźnich.Nienawiść ulotni się a wraz z nią, ludzie nią zatruci.Chcę wierzyć, że za jakiś czas i Oni pozbędą się swojej toksyny.Naród się odbuduje... TEGO Wszystkim  ŻYCZĘ...💕💕💕💕💕💕💕

 

ps, Zaspałam dzisiaj;)Późno się położyłam, długo słuchałam muzyki.  Wybrałam to co mi w duszy grało. Mam nadzieję, że da się słuchać?

***************100 % PRZEDWYBORCZA PROWOKACJA POZOSTAWIONYCH  KRETÓW w PROKURATURZE ZIOBRYSTÓW !

ZIOBRO nagle wyzdrowiał! 

NIESTETY, MUSZĘ SKRÓCIĆ  WEEKEND z muzyką . Muszę dać jednak 2, 3 linki bo NIE ZASNĘ...

Nie obowiązuje mnie cisza wyborcza,  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz