13 czerwca 2024

''Lot nad kukułczym gniazdem'' -;) ?

    

Dzisiaj dopiero wpadła mi ''dogrywka nocna'' z 10. 06.24;)

W ciągu dnia pełna kultura., Prezes nic nie niszczył. Położył swój wieniec jak każdego miesiąca. Klepnął formułkę, złożył ukłon.Odszedł. Noooo, ale wrócił !😁Pod osłoną nocy,  zamazał sprayem to, co nie spodobało się jemu na tabliczce na drugim wieńcu. Od OBYWATELI. Zdziwiony, że zastał tam policjantów. 😊Proszę posłuchać ...dalej😉

Nie będę komentowała...dzisiaj mój słowny repertuar  jest'' wyciszony''😇😉


 Od wczoraj, w każdą ŚRODĘ, będzie odcinek ''Nocna Zmiana'' Dzisiaj miałam czas obejrzeć. Lubię dr Oczkosia i panią Biedrzycką także...😉Często podawałam ich nagrania. Polecam. Pierwszy odcinek podobał się.  Nie oglądam Polskiej TV, więc ''Szkiełka'' też nie. Myślę, że odcinki mogą być ciekawe...; ps, Jakiś czas będę się ograniczała. Raz, b. mnie martwi obecny STAN w Polsce, a dwa, że bardzo mnie wk.....urza. Chcę jeszcze mieć czas  pocieszać się wnukami. 😋Mam tylko nadzieję, że większość rodaków widzi i rozumie to co ja.Łącznie z rządem. Następny wpis to ''Weekend muzyczny''oczywiście;)

 

 

 

 

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz