20 czerwca 2024

W dobrym towarzystwie, strawna ;)

 Polityka 😋 Dzień doberek, zbliża się południe a ja właśnie skończyłam słuchać drugi odcinek ; Nadawany w każdą środę o 21. Wczoraj zapomniałam.

''Nocna Zmiana'' Jest rozmowa i ostatnie 30 minut rozmowa ze słuchaczami. Można dzwonić i mówić o swoich przemyśleniach.  Bardziej mi się podoba od ''szkiełka'' Od dawna nie oglądam, bo jak mówiłam nie mam TVP. Nowy program oglądam z komputera przy kawce i  desce do prasowania😁Wczoraj duchota, wszystko wyschło co miało i trzeba ''odwalić'' prasowanko, by się nie ''zawalić''... po szyję. Polecam odsłuchać, 😀da się, SERIO😁

ps . można przeoczyć w sieci, bo tyle ważnych i mniej ważnych nagrań. DOBA, to mało by znaleźć i słuchać.  Ja rezerwuję około 4 h. czasami ciut więcej. W ruchomym dla mnie czasie.Zależy od nastroju i pogody😆

 

Dobrany duet... Brawo!

 💓💓💓💓💓🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz