7 czerwca 2024

Szokujące ustalenia NIK ws. programu "Sport dla Wszystkich"

 Przykro mi, jakoś tak dziwnie...naprawdę. Jeśli ktoś już zna temat, to proste. Nie słucha. A jeśli jeszcze nie znalazł tego linku, to z przykrością polecam. Trzeba zdać sobie sprawę na 100%, co się działo, za rządów Pis-u...Szczególnie w roku 2023... wydawane miliardy. ZRESZTĄ w każdej dziedzinie, nie tylko w sporcie. Zemsta... by było pod górkę? itd. itd. 

 Tu nie ma mowy o wiatraku i kupie.Rzucisz, to coś zawsze się przylepi. Tu i w setkach  innych miejsc, są twarde fakty. FAKTY ! PiS ma tego świadomość. Dlatego rzuca g. w wiatraki..tfuj ! Żałosne...To prawda, los Polski w rękach Kaczyńskich, Sasinów, Obajtków!? Czy ludzi myśłących, wspomagających p. Tuska ?

 


Dziennikarz, pan Tomasz Wiejski, zaskakuje mnie ostatnio. Pozytywnie w większości...Zaczynam myśleć podobnie, A to już mi się nie podoba😋Jestem przywiązana do swoich myśli. Zmieniam je tylko pod wpływem dobrych argumentów.  Niby zgadzam się, że trzeba działać bardziej zdecydowanie...Jednak mam 10 % wątpliwości... Mam nadzieję, że One wkrótce się rozpłyną...😏

51minut

Tego natomiast jestem pewna, Faktycznie, ktoś tak obarczony winą czynienia szkody dla państwa, nie powinien być wybrany do EP!(Obajtek, Kurski) Nie zdążyli prokuratorzy z p. Bodnarem, by postawić zarzuty ?

 Od dawna gotowe! Dlaczego więc... ? Dzisiaj  nie chcę odpowiedzi. Znam ją ?😞

 

Ps. jeśli po 5 minutach państwo zaglądający nie zainteresują się tematem, to cóż...proszę się nie torturować.😉Wystarczy, że Ja to to robię😋Tylko do wyborów ha ha... koniec znęcania się nad sobą i ''zaglądającymi'' .  Jutro od rana ''weekend muzyczny''jak zawsze. Przygotuję dzisiaj wieczorem.Obiecuję.💓💓💓💓💓💓💓💓💔💕💕💕💕💕💕💕💕💕


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz