22 lipca 2024

Zaufajmy kobietom ! ;)

 Sama jestem zaskoczona ;) Brawo! Pan Giertych  podał projekt aborcji do 12 -tygodnia;)

Jednym ruchem zabrał paliwo PIS!? 😉 TEN link dzisiaj nagrywany, ciekawa jestem co panie Żukowskie z Lewicy i nie tylko, na to ?  Poczytamy pod wieczór.

 

Błądzić jest rzeczą ludzką, ale naprawić te błędy może człowiek, który faktycznie jest w stanie zaufać i chce zaufać kobietom. Wspomaga więc je i udowadnia, że dobro pań, leży mu też na sercu...💓

 

Dzisiaj dodane: Jestem całkiem 'skołowana'' Nie należę do  kobiet mściwych, zgryźliwych, pamiętliwych, tam gdzie jest możliwe wybaczanie, Tym bardziej, kiedy chodzi o naprawienie błędów. Nie jestem sympatykiem p. Giertycha, ale chcę wierzyć, że chce naprawiać swój błąd w sprawie aborcji. Natomiast moja opinia co do pani Żukowskiej z nowej lewicy, nie jest nawet dyskusyjna. Więcej nie będę się wypowiadała się na ten temat, Czasami wkurza mnie, że ''baby'' nie dają żadnych szans sobie i 😕innym.

 Chcą postawić na swoim w stylu ''bo tak''. Temat aborcji zawsze będzie zapalny, ale trzeba  logicznie do niego podejść, a nie gonić króliczka! Tyle ile na ten czas można zrobić, trzeba wykorzystać, i tyle.
 

 
 
A to dopiero gigant złodziejstwo ! Ha, ha ha, Dlatego Tusk i Bodnar WAM, złodziejaszki pisowskie  nie pasuje, prawda? Kaczy ''wodzu'' jeszcze marzysz o władzy ? Posiedzisz sobie na ''grilu'' w piekle. Ty i twoi chłoptasie. Mowę pożegnalną wygłosi wam największy  cham  Rzeczpospolitej, Przemysław Czarnek 👎😁😁

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 Odzielam ziarno od plew, na osłodę ;)


Najcudowniejszy cover, jaki kiedykolwiek słuchałam. Odkryłam go jakiś czas temu. Ile razy sobie przypomnę, to muszę posłuchać 3razy pod rząd;)

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz