25 maja 2024

Popiół i Diament...

 

                                       Uwielbiam Niemena, w utworach C.K.Norwida.

                                            To nagranie wybrałam na dzisiaj, bez zbędnych'' ozdobników'' Pamiętam ten dzień, gdy pierwszy raz usłyszałam Borysa w tej piosence.Dla mnie wtedy, to był ''paraliż''duchowy. Słuchałam codziennie po kilka razy.;)

                                            ''czy popió tylko zostanie iiii zamęt''?


                                                    a to Ja, na dzisiaj,,,wyłożona na talerzu...

                                          Czasami i w takim nastroju lubię się ''potaplać'' ;)

 Lubię wtedy cofnąć się w lata młodości, szczególnie w muzyczne Perły...Moja duszyczka ciągle tak samo reaguje... Czyli pod tym względem bez zmian...I to jest cudowne.😉


Ps. Sorry, troszkę późno ten weekendowo -muzyczny przekaz. Nie dało się wcześniej😋💓

Miłego odpoczynku, dobrych myśli i nadziei...💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz