29 maja 2024

Brawo! Same pozytywy, konkrety! ;)

                                                                 34 minutki
 Brawo, cieszę się bardzo ! Nawet gulę w gardle czułam😋Nie muszę być specjalnie rozgarnięta, ale zrozumiałam co usłyszałam😁Czyli... Aucun problème😉?

 Bardzo podobała mi się Konferencja  Ministra  Sprawiedliwości p. Bodnara.Wybaczam mu ''powolność'' Widzę, że bardzo zależy mu na jakości swoich poczynań... Po takim pisowskim ''tornado'' jak słuchamy, przestałam się dziwić. Wszystko musi być rzetelnie i w granicach prawa przeprowadzone.Bardzo dobrze odbieram wiceministrę. Konkretna, energiczna kobieta ! Wie co robi i o czym mówi. Serdeczne życzenia, zdrowia. Pomyślności Dla Całego ZESPOŁU.;)💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

 

                                          Polecam baardzo.        38 minutek...tylko;)

Wspaniały gość u pana Jana. Uwielbiam jego słuchać i z nim zgadzać:)

ps. ciągle jeszcze dawkuję...minusy😋 Ładujemy się ...pozytywami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz