20 kwietnia 2024

André Rieu - na żywo w pałacu Schönbrunn w Wiedniu :)

  Podaruj sobie miłe 2 godzinki...😊

CUDOWNY KONCERT ! Aranżacja, program, wykonanie. Dużo humoru, żartów, zaraźliwej radości od tam obecnych, na oglądających jak ja, z domowego fotela...

 Swoją muzyką, bogatym repertuarem, wspaniałymi aranżacjami, porusza miliony ludzi na całym świecie. Cudowny Muzyk, zapewne taki też Człowiek.Ten koncert nie może nudzić😁Dzisiaj obejrzałam co do minuty, z uśmiechniętą buzią. W momentach śmiałam się na głos i klaskałam jakbym na chwilę uwierzyła, że jestem tam z nimi. Polecam serdecznie ! Każda minuta tam, ma swoją wartość. Nie znam języka. Słuchając tej orkiestry i wokalistów, nie jest potrzebny.Słuch mam wyjątkowy, wiec wszystko gra😉Repertuar jest mi znany oczywiście, w moim języku😋

Dwie godziny z małym hakiem, cudownie wypełnione. Teraz przygotowuję właśnie  ''weekend bez polityki'' Czyli 2 godziny będzie wypełnione.Nastrój poprawiony.Powinien dobrze zaowocować😉😋 . Może nawet o Poniedziałek zahaczy ?😁Ok, ok, zgoda😏mój optymizm też ma swoje granice ha, ha, ha ! Poniedziałek niech się sam zatroszczy o siebie...



Miłego więc i całuśnego!😇💓

Na dużym ekranie, lepiej widać plus słuchawki... super😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz