27 września 2024

Symulant Ziobro, dobrze się bawił ...

 


W ramach pakowania kartonów, słuchałam jednego tematu. O panu ZIOBRZE... ha, ha. ha, a nie mówiłam ?😁😁Z dziennikarzy, tylko pani ELIZA, bez teatralnych uników, powiedziała wprost co myśli o ''chorobie Ziobry''Miała rację i odwagę...Brawo!  Teraz będę słuchała swojej muzyki na wyciszenie ;) Miłego weekendu...

 Może  uda się dać muzyczkę w ramach cyklu muzycznego. Nie jestem pewna😋 Na jutro zaplanowałam wozić ''drobiazgi''To mogę, robić. Jejku, bez samochodu byłoby ciężko. A TAK, mogę pomóc córce i zięciowi w kursach. Oni robią mokrą robotę, czyli malowanko.  W poniedziałek przywiozą kanapę prosto ze sklepu i inne rzeczy. czyli jeszcze 4 dni... i jestem w nowym gniazdku...fiu, fiu😋i Spokój, spokój, spokój..wracam do SIEBIE, na 100%

***********************************************************************88

Dopisek ; ZIOBRO  nagle ''onkologicznie ''wyzdrowiał 😁. Co z głową? - tajemnica lekarska? Już nie. Kto ma oczy  i uszy, to widzi i słyszy. DEBILIZM DUDY, okazał się zaraźliwy. Opozycja ruszyła do ataku. Kaczyński pełen nadziei, że RZĄD upadnie. strach rozliczeń, będzie ''małym nieznaczącym incydentem.''  Neo-sędziowie radzą opuścić dobrowolnie budynek  ''Sprawiedliwości''. Bodnar do więzienia razem z Tuskiem i KO. Ha ha ha, a co ''LUD Boży'' na to ? Jak zwykle ...? TAK, ślepy, głuchy spragniony KACZYŃSKIEGO i jego ''ELIT''

POWODZENIA ... ''dla ciemnej masy'' Co wybierze to będzie miała!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz